پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118486
تجليل از خبرنگارن و اصحاب رسانه اي شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 3163

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار اسفنديار اميريان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامي ضمن تبريک اين روز به همه اصحاب رسانه و فعالان مطبوعات استان و با اشاره به جايگاه ويژه ي مطبوعات و رسانه ها در جامعه، خبرنگاران را يکي از عناصر توسعه فرهنگي جامعه عنوان کرد و گفت : خبرنگاران بايد با صداقت در گفتار و به دور از هرگونه غرض ورزي،مسائل و مشکلات جامعه را همانگونه که هست به تصوير کشيده و ضمن نماياندن اين مشکلات ، مسئولين را در رفع آن ياري و کمک نمايند.

اميريان افزود: منعکس کردن خدمات دولت در شهرستان توسط خبرنگاران مي تواند علاوه بر تغيير چهره شهرستان فارسان در سطح کشور، موجب تشويق و ترغيب مسئولين براي خدمتگذاري و خدمت رساني هر چه بهتر و بيشتر گردد.

در اين مراسم از سه پيشکسوت عرصه خبرگزاري ها و مطبوعات به نام هاي حاج صفر اسدي،حاج نصرالله غفاري و حسين اسدي و يک نماينده هفته نامه محلي به نام علي محمدي و يک خبرنگار شهرستان به نام سعادت محمدي تجليل به عمل آمد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html